最近~也不能說最近!

聽到了Nadia Ali的歌聲,超迷幻的!

很有味道。

也許是腔調吧!~越聽越愛~

 YOUTUBE有超多REMIX版也超!!!!!!!!!!!!!!!棒了的拉

If you ask me i will say it,
如果你問我,那我會這麼回答
You make me smile,
你讓我歡笑
It's contagious,
就這麼蔓延開來
And in your eyes,
在你的雙瞬中
I can see it,
我可以看見
Cuz your heart is the greatest.
你是最優秀的

 

When I'm with you, I am taken,
就這麼緊緊跟隨,像是被你帶領著
With the feeling that you've been chosen,
感覺就像是上帝之手所挑選而出的
What I'm longing is the best thing,
我是如此渴望這最美好的事
In a long time that I'm not broken,
在這漫漫等待,我如此完整

 

And I cant be without you
我不能沒有你
So dont go anywhere,
不論去往何處
You show me love like no one else has done yet,
你給我的愛是別人不能夠去完成的
And with the road ahead,
在這像漫漫長路的前端
This is the begining of this love story,
這就像是愛情故事的起點
Of this love story.
在這篇愛情故事

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    c. c. max 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()